VIP – treffet

Tradisjonen tro inviterer klubben betalende medlemmer til VIP-visning ved Dethleffs-standen på Caravanmessen på Lillestrøm. Arrangementet finner sted lørdag 14. september 2019 kl 09.00 og varer 1 time. Vi møtes som vanlig utenfor inngang ØST på messen og går samlet inn til Dethleffs-standen. Det er viktig at alle er på plass senest kl 08.50 og at dere tar hensyn til tiden det tar å komme på plass og evt. parkere utenfor. Vi slipper inn en time før messen åpner for øvrig publikum og har standen for oss selv sammen med representanter fra forhandlerne i hele landet. Her blir det mulighet til å få studert alle nyhetene og snakke med forhandlerne uten trengsel og kø. Når visningen er over og messen åpner for alle er det mulig å gå videre til andre stands. Det er ikke servering på denne visningen, men på klubbens stand vil det som vanlig være gratis kaffe til alle.
Importør av Dethleffs til Norge (Erwin Hymer Group Nord) står for arrangementet og de vil si litt om de forskjellige nyhetene i år. Kanskje kommer det også representanter fra ledelsen på Dethleffs-fabrikken i Tyskland til morgentreffet vårt.

Årsmøte 2019

Kl 13.30 samles vi igjen ved klubbens stand og går samlet opp i VIP-lokalene i 2. etasje. Der avholder vi klubbens årsmøte. Her blir det en lett servering og kaffe. Av hensyn til serveringen må vi vite hvor mange som kommer på møtet. Alle medlemmer får tilsendt mer informasjon om årsmøtet i egen epost / medlemsbrev.

VIP og Årsmøte er arrangementer for de som er betalende medlemmer av Dethleffs Club Norge. Men vi ønsker alle andre velkommen til å komme innom Dethleffs-standen til en prat og en gratis kaffe. Det gjelder enten du er medlem eller ikke, om du har Dethleffs eller ikke. Det holder at du er kaffetørst og kommer innom for en hyggelig caravanprat 🙂

Vi har med oss alle artiklene som ligger i nettbutikken vår. Her kan du få kjøpt diverse profilprodukter  direkte på standen og slippe portokostnadene !

Klubbens stand på Caravanmessen 2019 !

Velkommen !!

Om forfatter